L'evolució de la "bellesa":
Campanya anti-tabac del govern belga adreçada als joves:
La Xarxa
Campanya contra l'analfabetisme mediàtic
dimarts, 13 de març del 2007
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Bloc d'anàlisi del món publicitari d'alumnes de 3r curs d'ESO
2 comentaris:
-La segmentació de mercat és el procés de dividir un mercat en grups més petits que tinguin característiques i necessitats semblants. Això no està sempre imposat sinó que es deriva del reconeixement que el total de mercat està fet de segments. Aquests segments són grups homogenis (per exemple, les persones en un segment són similars en les seves actituds sobre certes variables). A causa de aquesta similitud dintre de cada grup, és probable que responguin de manera similar a determinades estratègies de màrqueting. És a dir, probablement tindran les mateixes reaccions sobre màrqueting d’un determinat producte, venut, distribuït i promocionat d’una manera determinada.
http://www.youtube.com/watch?v=ieSzsh4hJWI
Aquest anunci va dedicat als bevedors habituals de coca-cola per tant de fer que els personatges que el veuen no abandonin el hàbit de beure coca-cola. Esta ambientat en un joc de acció molt famós GTA per atraure al públic Jove.
http://www.youtube.com/watch?v=KNftTSIYq8M
Aquest anunci va dedicat a els conductors y als seus acompanyants per tal de evitar accidents de transit. Es un anunci per a conscienciar al públic.
http://www.youtube.com/watch?v=GU8Xrc4506o
Aquest anunci va dedicat a una persona que es vulgui comprar un cotxe tan bo que no se el mereixi sigui el cotxe qui se el mereix a ell.
http://www.youtube.com/watch?v=1LjSHKsSnDk
Aquest anunci va dedicat a un part del mercat al que li agraden les motos es un moto amb un sensació única : volar . Hi ha molts colors i formes ‘abstractes’ per tant de cridar la atenció del públic
http://www.youtube.com/watch?v=z3Y91MlVFDI
Aquest anunci te com a objectiu:el bevedors de coca-cola i les persones que volen viatjar. Però sobretot el de coca-cola que te el mateix objectiu que el primer.Indica que es pot veure coca-cola a tota arreu on es vagi.
http://www.youtube.com/watch?v=T-bilZeznkw
Aquest anunci ‘ensenya’ el que es pot arribar a fer per poder conduir aquest cotxe. Va dedicat a la gent que te un cotxe i es vol comprar un cotxe nou o que no en te i es vol comprar un.
http://www.youtube.com/watch?v=k3cK1RRDm70
Aquest anunci va dedicat a tothom perquè fa que tothom es senti identificat i totes les persones el miren. Al sentir-se identificats la gent mira el anunci amb atenció i desprès se n’adonen que el anunci que han vista a lo millor es un producte que no els interessa .
http://www.youtube.com/watch?v=E7eSZCo4Y6M
Hem escollit aquest anunci de la marca “Lacoste”, perquè és un anunci que destaca (cridaner) i va dirigit a les noies joves.
En aquet anunci es pot observar que mitjançant la sensualitat i la eròtica impulsa a les noies joves (consumidor actual) a comprar el producte, per tal de semblar-ne a la noia del anunci. Els colors que predominen a l’anunci són clars (blanc i blau).
http://www.youtube.com/watch?v=u1RX5TkFaCM
Hem escollit l’anunci d’ING direct perquè ens sembla un anunci molt animat i amb humor. Sempre se’ls prenen amb molta calma, buscant atreure a la gent mitjançant noves tècniques. Predomina bàsicament el color taronja, sent a la vegada el símbol que identifica l’anunci. Va dirigit a gent adulta.
http://www.youtube.com/watch?v=tRcTg66BCd8
Hem escollit l’anunci del cotxe d’Audi perquè destaca per la seva senzillesa. Va dirigit a gent amb diners, ja que és un cotxe d’alta categoria. Els colors que predominen són en general en tots, ja que no predomina un cert color. També combina l’ingeni ja que es pot veure que el cotxe va circulant mentre al cochar amb unes ampolles emet un soroll, que resulta ser una cançó.
-La segmentació de mercat és el procés de dividir un mercat en grups més petits que tinguin característiques i necessitats semblants. Això no està sempre imposat sinó que es deriva del reconeixement que el total de mercat està fet de segments. Aquests segments són grups homogenis (per exemple, les persones en un segment són similars en les seves actituds sobre certes variables). A causa de aquesta similitud dintre de cada grup, és probable que responguin de manera similar a determinades estratègies de màrqueting. És a dir, probablement tindran les mateixes reaccions sobre màrqueting d’un determinat producte, venut, distribuït i promocionat d’una manera determinada.
http://www.youtube.com/watch?v=ieSzsh4hJWI
Aquest anunci va dedicat als bevedors habituals de coca-cola per tant de fer que els personatges que el veuen no abandonin el hàbit de beure coca-cola. Esta ambientat en un joc de acció molt famós GTA per atraure al públic Jove.
http://www.youtube.com/watch?v=KNftTSIYq8M
Aquest anunci va dedicat a els conductors y als seus acompanyants per tal de evitar accidents de transit. Es un anunci per a conscienciar al públic.
http://www.youtube.com/watch?v=GU8Xrc4506o
Aquest anunci va dedicat a una persona que es vulgui comprar un cotxe tan bo que no se el mereixi sigui el cotxe qui se el mereix a ell.
http://www.youtube.com/watch?v=1LjSHKsSnDk
Aquest anunci va dedicat a un part del mercat al que li agraden les motos es un moto amb un sensació única : volar . Hi ha molts colors i formes ‘abstractes’ per tant de cridar la atenció del públic
http://www.youtube.com/watch?v=z3Y91MlVFDI
Aquest anunci te com a objectiu:el bevedors de coca-cola i les persones que volen viatjar. Però sobretot el de coca-cola que te el mateix objectiu que el primer.Indica que es pot veure coca-cola a tota arreu on es vagi.
http://www.youtube.com/watch?v=T-bilZeznkw
Aquest anunci ‘ensenya’ el que es pot arribar a fer per poder conduir aquest cotxe. Va dedicat a la gent que te un cotxe i es vol comprar un cotxe nou o que no en te i es vol comprar un.
http://www.youtube.com/watch?v=k3cK1RRDm70
Aquest anunci va dedicat a tothom perquè fa que tothom es senti identificat i totes les persones el miren. Al sentir-se identificats la gent mira el anunci amb atenció i desprès se n’adonen que el anunci que han vista a lo millor es un producte que no els interessa .
Publica un comentari a l'entrada